ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΠροηγμένη Τεχνολογία για Αποδοτικότερη Καύση
Το B.E.N.S. (Booster Economy Natural System) αξιοποιεί ένα εναλλασσόμενο ηλεκτρικό πεδίο υψηλής συχνότητας για να μεταβάλει τη συμπεριφορά του καυσίμου, αυξάνοντας την απόδοσή του και μειώνοντας τη φθορά του κινητήρα.
Μοριακή Διάσπαση Υδρογονανθράκων
Το ηλεκτρικό πεδίο διασπά τις μακριές αλυσίδες του καυσίμου σε μικρότερα, πιο εύφλεκτα μόρια.
Ηλεκτρόλυση Υψηλής Συχνότητας
Απελευθερώνει ιόντα υδρογόνου, βελτιώνοντας την καύση και μειώνοντας τα κατάλοιπα άνθρακα.
Βελτιωμένη Αεριοποίηση Καυσίμου
Μειώνει την επιφανειακή τάση, επιτρέποντας την καλύτερη ανάμιξη με το οξυγόνο.
Συγχρονισμός Καύσης
Βελτιώνει τη θερμική απόδοση, αυξάνοντας την ιπποδύναμη και μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων.
Μεγαλύτερη Ισχύς
- Βελτιώνει την ιπποδύναμη και τη ροπή του κινητήρα
Λιγότερη Κατανάλωση
- Μείωση καυσίμου κατά 32%-50% ανάλογα με την εφαρμογή
Καθαρότερος Κινητήρας
- Προστατεύει από επικαθίσεις και φθορές
Οικολογική Προσέγγιση
- Ελαχιστοποιεί την ανάγκη για πρόσθετα και χημικά
- Λιγότερες εκπομπές CO, HC και NOx
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣΕυρεία Εφαρμογή σε Κρίσιμες Υποδομές
Αποδεδειγμένα αποτελεσματικό σε κινητήρες βενζίνης, ντίζελ και μαζούτ.
ΟΧΗΜΑΤΑ
- Αύξηση ιπποδύναμης
- Εξοικονόμηση καυσίμου έως και
- Μείωση καυσαερίων
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
- Μείωση κατανάλωσης σε φέρι μποτ, bulk carriers και δεξαμενόπλοια
- Λιγότερες επικαθίσεις και φθορά στο σύστημα καυσίμου
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
- Εφαρμογή σε καυστήρες πετρελαίου και φυσικού αερίου
- Βελτιστοποίηση καύσης και μείωση εκπομπών ρύπων
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣΗ αποτελεσματικότητα του B.E.N.S. επιβεβαιώνεται από εκτενή επιστημονική έρευνα και εφαρμογές
Περισσότερες από
εγκαταστάσεις σε ιδιώτες & επαγγελματίες
Μάκης ΤριανταφυλλόπουλοςΦιλοξενεία από την ενημερωτική εκμπομπή "ΖΟΥΓΚΛΑ"
Γιώργος ΠαπαδάκηςΦιλοξενεία από την ενημερωτική εκμπομπή "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ"
Εμμανουήλ Ιερομνήμονος
22/04/2023
Χρησιμοποιώ το Benz από το 2009, από τις προηγούμενες γενιές του συστήματος μέχρι την πιο πρόσφατη. Έχω δύο αυτοκίνητα: ένα Alfa Romeo Giulietta QV Turbo 240+ ίππους και ένα Matiz 800 51 ίππων. Ζω σε πόλη με την οικογένειά μου και κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα για τις καθημερινές ανάγκες και μια φορά τον χρόνο κάνω και ένα μεγάλο ταξίδι στη Βόρεια Ελλάδα, περίπου 1.200 χιλιόμετρα, με την Alfa Romeo.
Με αποτέλεσμα να γνωρίζω τα οφέλη του Benz όλα αυτά τα χρόνια σε διάφορες συνθήκες. Αρχικά να πω ότι στο Matiz, που κινείται καθημερινά για τα σχολεία τριών παιδιών συν την οδηγό και τις άλλες ασχολίες, βλέπουμε την κατανάλωση των 4,5 – 5,5 /100 ανάλογα την εποχή, με τις θερμοκρασίες και τη χρήση του κλιματιστικού. Οι τιμές του εργοστασίου είναι 5,5 /100, που φυσικά δεν τις βλέπεις ποτέ, διότι τα εργοστάσια δοκιμάζουν σε ιδανικές συνθήκες (ούτε ζέστη ούτε κρύο, χωρίς κλιματιστικό, χωρίς ανηφόρα – κατηφόρα, μόνο ευθεία, συνεχόμενα 70 χιλιόμετρα σταθερής ταχύτητας, χωρίς φανάρια, σταμάτα-ξεκίνα, ούτε άλλα άτομα στο αμάξι και οδηγός περίπου 70 κιλά).
Στην Alfa αυτό που βλέπω, ανάλογα την εποχή και τις συνθήκες όπως ξαναείπα, είναι από 5,7 έως 6,7/100 μέση κατανάλωση όταν κινούμαι πολύ συντηρητικά και μόνος μου, όταν το εργοστάσιο δίνει 8,7 /100 μέση κατανάλωση. Σε συνθήκες ταξιδιού με ταχύτητες 120++++ έχω δει από 6 λίτρα /100 μέχρι 10,2 /100.
Όταν μίλησα κάποτε με άλλον κάτοχο Alfa Romeo QV 240 ίππων, μου είπε ότι δεν κατάφερε ποτέ να κάνει κάτω από 9,5 /100 στις καθημερινές του μετακινήσεις και σε ταξίδι με ταχύτητες 120++++ έβλεπε από 8,5 μέχρι 14 λίτρα /100. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα αποτελέσματα και γι’ αυτόν τον λόγο το έχω προτείνει σε πολλούς ανθρώπους να βάλουν το Benz, και έχω δώσει προσωπικά συγχαρητήρια στον κ. Εμμανουήλ Καλλή για το απίστευτο επιστημονικό του επίτευγμα.
Άγγελος Λάμπρου
9/10/2023
Λειτουργεί όντως:
Το τοποθέτησα σε Free Lander Land Rover και:
– Είδα διαφορά στην οδήγηση από την πρώτη μέρα
– 20% οικονομία στα καύσιμα
– Ελαχιστοποίηση θορύβου μηχανής
– Αύξηση ιπoδύναμης
Αντώνης
21/08/2024
Έχω ένα Mitsubishi L200 του 2009 και είχα κάνει μια μετατροπή στο αμάξι (ψήλωμα και πιο φαρδιά λάστιχα 265/60/18). Πριν αλλάξω τα λάστιχα έκαιγε από 10,50 έως 11,50 lt/100, ενώ μετά την μετατροπή έκαιγε 11,50 με 12,50 lt/100. Ήμουν έτοιμος να πουλήσω το αυτοκίνητο λόγω της αυξημένης κατανάλωσης. Έψαχνα στο internet διάφορους τρόπους μείωσης της κατανάλωσης μέχρι που είδα το Bens Fuel Booster. Το τόλμησα και βγήκα κερδισμένος, γιατί η κατανάλωση έπεσε στα 9,24 lt/100 και ο κινητήρας ακούγεται σαν κινητήρας βενζίνης. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και το συστήνω.
Πέτρος
23/10/2022
Έχω ένα ταξί Mercedes W212 του 2009 με 870.000 χλμ. και είχα κατανάλωση 11,5 lt/100 χλμ. Ψαχνόμουνα να βρω μια λύση, αφού το πετρέλαιο έφτασε 2€ και πάνω το lt. Ρώτησα μηχανικούς, μπήκα στο ίντερνετ, μου λέγανε για υδρογόνο (το οποίο δεν περνάει ΚΤΕΟ, πρέπει να το βγάζεις και να το ξαναβάζεις), παράλληλα εγκεφαλάκια και διάφορα άλλα…
Τελικά, ευτυχώς που μίλησα με τον Μανώλη, ο οποίος βάζει και υδρογόνο, αλλά μου πρότεινε το Bens Fuel Booster. Από τότε που το έβαλα, η κατανάλωση έπεσε σε 8,0–8,5 lt (σε άλλους που μίλησα μου είπαν 7,5–8,0 lt). Το αυτοκίνητο πάει πολύ καλύτερα, λες και έχει πρόγραμμα, και δουλεύει στο ρελαντί πιο ήρεμα. Το έβαλα με την αβάντα επιστροφής χρημάτων μετά την τρίμηνη δοκιμή και μου βγήκε.
B.E.N.S.ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
Γιατί να Επιλέξετε το B.E.N.S.
Αποδεδειγμένη Απόδοση
Υποστηρίζεται από κορυφαία πανεπιστημιακή και βιομηχανική έρευνα
Φιλικό προς το Περιβάλλον
Χωρίς χημικά πρόσθετα, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων
Οικονομία
Μειώνει τα κόστη καυσίμων, συντήρησης και λειτουργίας
Ελληνική Καινοτομία
Πατενταρισμένη λύση, σχεδιασμένη και κατασκευασμένη στην Ελλάδα
Εφαρμογή
Μοντέλο
Τιμή
ΒΕΝΖΙΝΗ
Κινητήρας
<2.000cc
G20
400€
ΒΕΝΖΙΝΗ
Κινητήρας
2.000cc – 4.700cc
G50
550€
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
Κινητήρας
<3.000cc
D50
550€
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
Κινητήρας
3.000cc – 10.000cc
D70
710€
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
Κινητήρας
10.000cc – 50.000cc
D100
1.100€
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
Καυστήρας
<50kcal
D80
500€
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
Καυστήρας
50kcal – 500kcal
D90
700€
LPG
Κινητήρας
<2.000cc
L20
400€
LPG
Κινητήρας
2.000cc – 4.700cc
L50
550€
Γιατί να Επιλέξετε το B.E.N.S.
Αποδεδειγμένη Απόδοση
Υποστηρίζεται από κορυφαία πανεπιστημιακή και βιομηχανική έρευνα
Φιλικό προς το Περιβάλλον
Χωρίς χημικά πρόσθετα, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων
Οικονομία
Μειώνει τα κόστη καυσίμων, συντήρησης και λειτουργίας
Ελληνική Καινοτομία
Πατενταρισμένη λύση, σχεδιασμένη και κατασκευασμένη στην Ελλάδα
ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΑΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΗ Επανάσταση στην Επεξεργασία Νερού
Προηγμένη τεχνολογία ηλεκτρικών πεδίων για καθαρότερο και αποδοτικότερο νερό.


